Amazon otvara skladište u Meksiku
U cilju ekspanzije na meksičko tržište, američki gigant Amazon najavio je pripremu skladišta od milion kvadratnih metara, čija se izgradnja očekuje u toku naredne godine
S obzirom na aktuelne razgovore o izmjenama Sjevernoameričkog sporazuma o slobodnoj trgovini (NAFTA), ova kompanija bi mogla ostvariti višestruke koristi ukoliko Meksiko podigne limit od 50 USD on-line kupovine bez carine.
Ukupan prihod Amazona u 2016. godini na ovom tržištu iznosio je 253 miliona USD, a samo 3% ukupne prodaje u Meksiku odnosi se na on-line prodaju, gdje kompanija i vidi potencijal rasta.
Cilj je da se u Meksiku proširi ponuda proizvoda, obezbjedi brža isporuka i olakša proces kupovine, kako bi se osiguralo povjerenje potrošača.
Trenutno Amazon u Meksiku posjeduje dva distributivna centra od ukupno 500 hiljada kvadratnih metara, dok bi se u novoplaniranom mega skladištu u ponudi mogli naći proizvodi velikih dimanzija poput namještaja. Ukoliko se za proizvode manjih dimenzija koristi 85% skladišta, Amazon bi mogao skladištiti oko 15 miliona artikala i imati oko milion isporuka dnevno širom zemlje.
U drugom kvartalu tekuće godine, prodaja Amazona u inostranstvu iznosila je 11,5 milijardi USD, a u Meksiku se, po prodaji, nalazi na 3. mestu, posle argentinske kompanije MercadoLibre i nemačkog ogranka firme Rocket Internet, platforme Linio.
Jučerašnje trgovanje akcije Amazona završile su u minusu od 0,7 % na nivou od 992,2 USD.