Lego je najcjenjenija kompanija na svijetu
Inovacije, ulaganja u obuku osoblja i fokusiranost na kvalitet pomogli su im da zadrže dobru reputaciju, kazali su iz organizacije Reputation Institute, koja je u svojoj studiji Global RepTrak anketirala više od 80.000 ljudi u 15 zemalja.
Lego je dobio 78,9 od mogućih 100 bodova, a Disney 78,1. Slijede Rolex, Ferrari, Microsoft, Levi Strauss, Netflix, Adidas, Bosch i Intel, koji su ušli u prvih 10.
Studija je fokusirana na to kako ljudi doživljavaju kompaniju, uključujući njene proizvode, upravljanje, liderstvo, finansijsku uspješnost, koliko je inovativna i kakav uticaj ima na društvo u cjelini. Lego i Disney postigli su dobre rezultate u pogledu svojih proizvoda i usluga.
Misle na prirodnu sredinu i ulažu u obrazovanje
– Oni su sjajni na polju inovacija i sposobni su se prilagoditi iz godine u godinu i proširiti svoju ponudu proizvoda – kaže Isadora Levy iz organizacije Reputation Institute.
Levy pripisuje Disneyjev ulazak u streaming i Legov prelazak na reciklirane kockice, odnosno one na bazi biljaka do 2030. godine kao primjere kako ispunjavaju zahtjeve potrošača.
Disney je dobro pozicioniran i zbog svog ulaganja u obrazovanje: 2018. godine uložio je 50 miliona dolara u obuku osoblja, uključujući finansiranje visokog obrazovanja i stručnih kurseva.
U prvih 10 ove godine nisu ušli Google i Apple, koji su bili prvi i drugi kada je anketa započela 2011. godine. Google se svake godine do 2018. nalazio u prvih 10, dok se Apple pet puta našao na jednoj od deset vodećih pozicija.
Google je ispao iz prvih 10 zbog pritužbi na to kako tretira svoje uposlenike.
– Ovogodišnjih prvih 10 kompanija su one koje uspijevaju uravnotežiti elemente poput finansijske uspješnosti i korporativne odgovornosti – dodala je Levy.