Dropbox izlazi na berzu

Berza

‘Cloud’ servis za čuvanje i dijeljenje podataka Dropbox nastoji da angažuje finansijske stručnjake za investiranje za inicijalnu javnu ponudu dionica koja bi mogla uslijediti kasnije ove godine, što bi bila najveća ponuda dionica jedne američke tehnološke kompanije od Snapa

Inicijalna ponuda dionica (IPO) će biti ključni test vrijednosti Dropboxa nakon što je u privatnom prikupljanju sredstava procijenjen na gotovo 10 milijardi dolara.

Dropbox će u sljedećim nedjeljama započeti razgovore s investicionim bankama, kazali su Reutersu izvori koji su željeli ostati anonimni zbog trenutne tajnosti tih pregovora. Kompaniju sa sjedištem u San Franciscu, 2007. godine osnovali su diplomci univerziteta MIT (Massachusetts Institute of Technology) Drew Houston i Arash Ferdowsi, uz investitore Sequoia Capital, T. Rowe Price i Greylock Partners.

Dropbox je počeo kao besplatna usluga za potrošače za dijeljenje i čuvanje fotografija, muzike i drugih većih datoteka, ali poslovanje je postalo otežano s obzirom da su Alphabetov Google, Microsoft i Amazon počeli nuditi besplatan prostor za čuvanje.

Dropbox se od tada koncentrisao na osvajanje poslovnih klijenata, a izvršni direktor Houston je izjavio da je kompanija na putu da ostvari više od milijarde dolara prihoda ove godine. Kompanija je proširila svoje poslovanje, zahtijevajući od drugih kompanija da plaćaju naknadu na temelju broja radnika koji koriste Dropbox. Servis od januara nudi uslugu Smart Sync, koja korisnicima omogućava pregled i pristup svim datotekama, bez obzira jesu li sačuvane u ‘oblaku’ ili na lokalnom hard disku.