HOMI lifestyle sajam – pažljivo odabrane ideje za enterijere

Sajam

HOMI, slavni lifestyle sajam, koji nam otkriva najnovije trendove i stilove u svijetu uređenja enterijera, održaće se na milanskom sajmu od 24. do 27.januara. Ovaj događaj će dodatno ojačati poziciju HOMI sajma kao glavne evropske platforme za kvalitetan dizajn i inovacije, sa sveobuhvatnom, ali pažljivo odabranom, kvalitetnom selekcijom proizvoda, uključujući dekoraciju, pribor za jelo, escajg, tekstile, mirise, poklone i praznične detalje.

Poznat po predviđanju trendova i bliskom uvidu u razvoj tržišta, ovaj sajam će ugostiti istorijske i već uspostavljene brendove, zajedno sa novim dizajnerima. Zajedno sa zahtjevima specifičnog sektora, HOMI spaja širok asortiman proizvoda, dajući jednaki tretman zanatskim i inovativnim komadima, kao i onim koji su kreirani u Italiji i u ostatku svijeta. U pitanju je kombinacija koja je ovaj sajam pretvorila u vodeći događaj industrije koja se konstantno razvija.

Asortiman ponude je širok, ali dobro struktuiran, dok novi raspored događaja osigurava da izložba bude nastrojena svojim posjetiocima koliko god da je to moguće. HOMI više nije samo baziran tipu proizvoda, već sada reflektuje distributivne prakse, bazirajući se na tri rute posjetilaca, osmišljene kako bi odgovorile na potrebe profesionalaca iz industrije i kako bi ponudile veoma interesantno iskustvo konzumentima.

Prva ruta je HOME Retail Inspiration, koja ima specijalni fokus na ciljnu grupu specijalističkih prodavnica, velikih prodajnih grupa i online butika. Ona nudi raznolike i svestrane proizvode, što se ujedno prenijelo i u Fragrance Inspiration i Textile Inspiration odeljke, koji takođe posjeduju brojne proizvode koje treba otkriti.

HOME Boutique & Design, u međuvremenu, stvaraju platformu za kvalitetnu proizvodnju, koja je usmjerena robnim kućama i inovativnim konceptualnim buticima, kao i dizajnerima enterijera, arhitektama i operatorima industrije, koji su u potrazi za originalnim i inovativnim proizvodima. Creazioni Italiane dio će biti u cjelosti posvećen italijanskoj izradi i dizajnu, dok će World Designers segment spojiti najbolje, najinovativnije i najjedinstvenije radove internacionalnih dizajnera.

Treća ruta, HOME International Delivery, namijenjena je distribuciji više proizvoda, internacionalnom uvozu i tržištima za izvoz. Ona će ponuditi ogroman asortiman proizvoda po različitim cijenama, nudeći po nešto za svaki tip prodajnih operatora. U ponudi će biti različiti inovativni proizvodi i dosta inspirativnih elemenata u svim njenim pod-sekcijama.

Na kraju, HOMI će sadržati i Festivity prostor, koji će biti otvoren od 22. do 26. januara. Ovaj dio sajma će biti fokusiran na tradicionalne praznične sezone i druge važne prilike, sa božićnim dekoracijama i scenama Hristovog rođenja u centru pažnje.

Događaj će svojim posjetiocima takođe ponuditi i program radionica, tribina i sastanaka, gdje će moći da saznaju više o trendovima tržišta, idejama i sugestijama, koje će im pomoći da unaprijede svoje poslovanje.

HOMI Lifestyle sajam se održava od 24. do 27.januara 2020.godine i definitivno je događaj koji ne smijete propustiti.