Eagle Spyder GT je Singer 911 na britanski način
Prva adresa na koju će otići ljubitelji Porscheove klasike, ljubitelji Jaguara restaurirani i poboljšani E-Type je britanska kompanija Eagle.
Posljednji model britanske manufakture Eagle na temu legendarnog Jaguara E-Type koji se smatra bezvremenski lijepim automobilom zove se Spyder GT. Klasični Roadster po mnogim detaljima podsjeća na ranije predstavljen Eagle Speedster, a suštinska razlika između dva ručno napravljena automobila je ručno sklopivi platneni krov s kojim se u Spyderu GT može uživati i kada nebo prekriju teški kišni oblaci.
Spyder GT pored platnenog krova, ima i nešto više vjetrobransko staklo, što će prijati višim vozačima koji u svakom slučaju moraju biti spremni da za ovakav E-Type, koji je po mnogo čemu nadmašio originalnu verziju, izdvoje 816.000 eura.
Ispod dugog poklopca motora krije se 4,7-litarski linijski aluminijski 6-cilindarski motor koji raspolaže sa više od 330 KS i 461 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko ručnog 5-stepenog mjenjača. Tu je i ograničena mehanička blokada diferencijala, ali i Öhlins podešavajući amortizeri i znatno bolje kočnice ispod žičanih felgi čiji je prečnik morao biti veći od originalnih.
Spyder GT koji je u početku bio originalni Jaguar E-Type „zreo“ za restauraciju od 0 do 100 km/h stiže za manje od 5 sekundi, a maksimalna brzina uz mnogo adekvatnog plemenitog zvuka iznosi 274 km/h. Performansama Spydera svakako je pomogla i činjenica da su u Eagleu obilno koristili aluminijum koji je na mnogim mjestima zamijenio čelik i glavni je „krivac“ za masu automobila koja iznosi 1.029 kilograma, što je znatno manje od mase originalnog Jaguara E-Type koji se u nekoliko karoserijskih verzija proizvodio od 1961. do 1975. godine.