Otvoren 13. međunarodni Sarajevo Wine Weekend

Sajam

Međunarodni Sarajevo Wine Weekenda, najveći bh. festivala vina i gastro-segmenta, ove godine održava se po 13. put, u četvrtak i petak, 26. i 27.10., na već poznatoj lokaciji, u Domu Oružanih snaga BiH (Dom Armije) u Sarajevu

Predstavnicima medijskih kuća iz Sarajeva, Bosne i Hercegovine i regiona su se obratili organizatori festivala, Amir Beširević iz kompanije Fina Vina d.o.o. i Najra Krvavac iz agencije Preduzeće, partneri festivala ambasador Republike Slovenije Zorica Bukinac i Dino Bratović, Brand Manager za Audi BiH, te Almir Kurt – Kugla, BBDO Sarajevo, dizajner ovogodišnjeg plakata festivala.

– Svake godine ljestvicu podižemo za ljestvicu više- rekao je Amir Beširević.

-Trinaesti po redu festival je logistički najzahtjevniji do sada. Ugostit ćemo 60 vinarija iz BiH, Srbije, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Slovenije, Austrije i SAD-a i 20 gastro izlagača, a pripremili smo i sedam vinskih radionica na kojima će neki od najprominentnijih vinara iz BiH, Srbije, Crne Gore, Slovenije i Hrvatske publici do tančina objasniti procese nastajanja i sazrijevanja vina- objasnio je Beširević.

Ambasadorka Bukinac je naglasila izvanrednu dugogodišnju saradnju ambasade R. Slovenije i Sarajevo Wine Weekenda i izvrsnu tržišnu razmjenu između BiH i Slovenije u ovom segmentu. Dino Bratović je, u ime partnera festivala – Audi BiH i Porsche Sarajevo – objasnio kako ovi premium brendovi idu pod ruku sa premium segmentom finih vina koji festival u pravilu tretira.

Almir Kurt – Kugla je pojasnio proces nastajanja ovogodišnjeg vizuala i sinergiju agencija BBDO Sarajevo i Preduzeće sa festivalom vina.

-Već nekoliko godina smo zajedno, festival i mi, kreativci, i mislim da smo dosegli tačku apsolutnog razumijevanja. Definitivno dišemo „istim plućima“, a pilula koju predstavlja ovogodišnji plakat je mala napomena svima nama da, za dobro svog vlastitog zdravlja, trebamo zastati na trenutak, odmaći se od svakodnevnog stresa i brzine življenja, i počastiti se čašom finog vina. Tačnije, najbolje je počastiti se terapijom od tri čaše. Ovo će vam, i uopšte se ne šalim, potvrditi svaki doktor koji drži do dobre prakse- kaže Kurt. Agencija BBDO je osmislila osnovni motiv plakata, a Preduzeće je preuzelo adaptacije.

Najra Krvavac je pojasnila kako je ove godine, za razliku od ranijih, zapravo cijela posljednja sedmica oktobra posvećena filigranskoj umjetnosti finih vina i promociji odlične hrane. Festival je, rekla je Krvavac, počeo pretpremijernom večerom u utorak, a biti će zatvoren NLB – Sarajevo Wine Weekend After-Partyijem u ranim satima subote u Coloseum Clubu.

I partneri i organizatori su se složili da je Sarajevo Wine Weekend sjajna prilika za promociju BiH i njenih privrednih potencijala, ali i za razmjenu dobrih tržišnih praksi.