Kako je Farel Vilijams izgradio milionsko carstvo

Farel Vilijams (Pharrell Williams) posjeduje sposobnost da stvori hit pjesme koje će nekako pronaći put do vašeg mozga i zadržaće se tu neko vrijeme, bez obzira sviđa li vam se pjesma ili ne.

Međutim Vilijams je uspio pored vještine pisanja hit pjesama, da izgradi i carstvo uspješnog biznisa, piše sajt Inc.com. Njegove kompanije i partnerstva, koje se kreću od odjeće preko medija i nakita, dovelo je do toga da se bogatstvo ovog umjetnika procjenjuje na preko 100 miliona dolara.

– Muzika će uvijek biti moja prva ljubav, ali lekcija koju sam naučio jeste da je život film, a ja sam jedan od njegovih kreatora, rekao je Vilijams.

Vilijams je 2005. godine lansirao brendove odjeće sa njegovim potpisom „Billionaire Boys Club“ i „Ice Cream“. Ove kompanije „ulične“ mode zajedno su postigle cifru od 25 miliona dolara godišnje od prodaje. „Billionaire Girls Club“, novi brend, osnovao je 8 godina kasnije, a mjesta prodaje nalaze osim u Njujorku i u Londonu i u Tokiju.

Kao kreativni direktor „Bionic Yarn“, startap kompanije koja pretvara reciklirani materijal u odjeću, Vilijams je 2014. pomogao lansiranje linije farmerki koja su napravljene, ni manje ni više, nego od plastike koja je odstranjena iz okeana. To ga je dalje dovelo do toga da postane jedan od suvlasnika brenda G-Star Raw, holandskog proizvođača teksasa.

Osim što posjeduje nekoliko kompanija, Vilijams se udružio sa Adidasom da bi lansirao liniju patika i kreirao kolekciju majica za japansku kompaniju odjeće „Uniqlo“. Dizajnirao je naočale i nakit za „Moncler“ i „Louis Vuitton“.

– Sve je to škola za mene, o ovim profesionalnim saradnjama izvan muzičkog sviketa. Nisam išao na koledž. Ovo je moj koledž – kaže Vilijams .

Nabrajanje se ovdje ne prekida. Ovaj muzičar i preduzetnik osnovao je „I Am Other“, koji osim brenda odjeće uključuje i medijski kanal. Na svom Youtube kanalu, ova kompanija prikazuje seriju emisija posvećenih „misliocima, inovatorima i izgnanicima“ – mada je pitanje koliko neko može da bude izgnanik, a da u međuvremenu skuplja Gremije. Vilijams ima i izdavačke kuće, a radi i kao producent.

U decembru, Vilijams je objavio partnerstvo sa kompanijom visokog profila: On je prvi kreativni direktor za „American Express’s Platinum Card“. U ovoj ulozi, pomagaće u stvaranju nagrada za one koji posjeduju ove kartice, a pomagaće i u dizajnu. Nekom magijom, Vilijams uspijeva da pronađe vrijeme za svoju muziku.

– Neko me je pitao još davno, šta me inspiriše i ja uvijek kažem „ono što nedostaje“. To ne znači da će to biti najbolja stvar na svijetu, to samo znači da će je ljudi osjećati kao drugačiju. To je ono za šta se zaista zalažem –  rekao je za Vulture 2013. godine.

Prije nego što se Farel pojavio, izgleda da je mnogo toga nedostajalo. (Bizlife)