Lidl izlazi na američko tržište
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/uploads/2016/12/Lidl.jpg)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/themes/prestige/img/pl-4-3.png)
Obećanjem da će biti dvostruko povoljniji od konkurencije, Lidl se sprema da izađe na američko tržište
Prvo planiraju da otvore 20 prodavnica u Sjevernoj i Južnoj Karolini i Virdžiniji, čemu će sredinom sljedeće godina dodati i osamdesetak prodavnica duž istočne obale. Prema Lidlovim prezentacijama, krajnji im je plan da otvore ukupno 600 trgovina. Lidl trenutno u 27 evropskih država ima otvorenih 10.000 dućana.
Lidl pokušava da se nametne Amerikancima kao jednostavnije šoping iskustvo, s nižim cijenama, boljim izborom i većim povjerenjem. Trgovine bi trebalo da budu jednostavne, površine od oko 2.000 kvadratnih metara, sa samo šest odjeljenja. Poređenja radi, drugi trgovinski lanci u Americi prosječno zauzimaju površinu od preko 7.000 kvadratnih metara. Lidl takođe obećava da će u prodavnicama imati uglavnom sopstvene brendove, bez sintetskih boja, trans-masti i MSG-a.
Obavezuju se na prodaju kvalitetnijih proizvoda, bez naglaska na kvantitetu, što je česta pojava u Americi.
Drugačijim pristupom, prilagođenim američkom tržištu, Lidl sigurno može da se riješi diskontne stigme koju nosi u Evropi, i gdje ga se često upoređuje s Aldijem. Aldi na američkom tržištu već ima 1.600 trgovina, s planom otvaranja njih još 600. Stoga Lidl očekuje ozbiljna konkurencija u Americi, koja će im sigurno otežati rast koji su doživjeli od 1989. godine, padom Berlinskog zida.