Najluksuznija robna kuća proglasila bankrot
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/uploads/2019/07/BARNEYS.jpg)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/themes/prestige/img/pl-4-3.png)
Barneys New York oduševljava bogate ljude, skoro jedan vijek. Otkako je Barni Presman otvorio svoj prvi butik na Sedmoj aveniji 1923.godine, brend je doživio eksponencijalni rast i sada ima više od dvadeset predstavništava u Sjedinjenim Američkim Državama. Uprkos svom uspjehu, po svemu sudeći ovaj lanac doživljava istu sudbinu brojnih drugih.
U subotu, Rojters je objavio da izvori “bliski ovom pitanju”, vjeruju da Barneys New York Inc “istražuje opcije koje uključuju proglašavanje bankrota, jer se bore sa visokom rentom i promjenom ukusa svojih kupaca”. Luksuzna robna kuća navodno sarađuje sa pravnom firmom Kirkland & Ellis LLP kako bi se pripremili za podnošenje ovog zahtjeva u narednih nekoliko nedelja.
U izjavi za CNN Business, iz Barneys brenda kažu da “aktivno procjenjuju svoje mogućnosti za jačanje balansa i osiguravanje održivog, dugotrajnog rasta i uspjeha njihovog poslovanja”. Da li te mogućnosti uključuju bankrot, nije uključeno.
U martu, pojavile su se glasine da Barneys planira da smanji svoju slavnu prodavnicu na Madison aveniji i svakako nisu sami u toj borbi. Na kraju prošle godine, luksuzni butik Henri Bendel zatvorio je svoja vrata nakon 123 godine poslovanja, nagovještavajući da luksuzu predstoje teška vremena. Tri velikana industrije, Calvin Klein, Lord & Taylor i Tommy Hilfiger, brzo su pratili ovu priču, zatvarajući svoje butike na Menhetnu. Visoka stanarina (stanarina Barneys brenda se skoro udvostručila, skočivši na 30 miliona godišnje sa 16 miliona), u kombinaciji sa smanjenjem frekvencije u tradicionalnom načinu kupovine i rastuća popularnost online kupovine doprinose cijeloj ovoj priči.
Kako bi ostali relevantni, luksuzni butici su se okrenuli eksperimentalnim koncept buticima i pop-up radnjama kako bi aktivirali svoje kupce – Barneys je lansirao dekandentnu prodavnicu marihuane u svom zdanju na Beverli Hilsu, ali po svemu sudeći, to nije dovoljno za borbu sa velikim e-commerce platformama, kao što su Net-a-Porter i drugi.