Youtube počeo da testira konkurenciju TikToku

TECH

Radi se o novoj formi video-snimaka na Youtube-u, pod nazivom Youtube Shorts. Snimci koji budu urađeni u ovom formatu trajaće do 15 sekundi i imaće funkcije i načine modifikovanja snimaka kao kineska aplikacija TikTok.

Indija je zabranila TikTok kao i 58 drugih aplikacija kineskih kompanija u junu kada su se tenzije između dvije zemlje podigle.

U tom trenutku, Indija je bila najveći strani korisnik TikToka, sa preko 120 miliona korisnika, navodi “BBC”.

Youtube nije jedini koji želi da popuni prazninu koju je zabrana TikToka ostavila iza sebe, tako da će morati da bude u konkurenciji sa mnoštvom kompanija koje imaju istu namjeru.

Kada je u pitanju Youtube Shorts, portal The Information prenosi kako  se ne radilo o zasebnoj aplikaciji, već o kratkim klipovima koji bi bili dostupni svakome ko već koristi Youtube. Ovi kratki vdeo-snimci biće slični onima koji su na TikTok aplikaciji.

Korisnici bi tako mogli da biraju iz Youtube kataloga muzike kako bi dodali neku pesmu svojim video-snimcima. Ovo je, čini se, najozbiljniji pokušaj kompanije iz Silikonske doline da se bori protiv “uspona TikToka”.

Youtube Shorts bi trebalo da očekujemo do kraja godine, a već su uveli sličan sadržaj 2018. kada su predstavljene Youtube Stories, odnosno mogućnost da korisnici postave “priče” slične onima koje već postoje na Instagram i Snapchat aplikacijama, piše sajt Android Central.