LinkedIn imitira Facebook sa svojim biznis orijentisanim reakcijama

TECH

Ne, LinkedIn nije odustao od svog cilja da prati trendove kao i ostale društvene mreže. Poslovna društvena mreža usmjerena ka karijeri uvodi opciju „Reakcije“ koje se ne ponašaju tako suptilno poput Facebook-ovih, samo s izrazito poslovnim karakterom.

Pored lajkovanja i reakcije „loving“, na postove možete da iskoristite „celebrate“ kako biste nekoga pohvalili za novi posao, „insightful“ kada smatrate da je nešto mudro napisano i „curious“ kada vas navedu na razmišljanje. Nije iznenađujuće što ne postoje potencijalno negativne reakcije, jer ne možemo da zamislimo kolegu koji će dobro reagovati ako od nekoga dobije reakciju smijeha na njegovu značajnu prezentaciju.

Međutim, ukoliko želite da pohvalite vaše poslovne prijatelje, morate da budete strpljivi. Reakcije se sada pojavljuju, ali će biti dostupne tek „negdje u narednim mjesecima“ za sve korisnike širom sijveta, kako na mobilnim aplikacijama tako i na vebu. Ipak, posmatrajte to na ovaj način: kad god da se pojave, pružiće vam jednostavan način da pohvalite nečiju promjenu radnog mjesta, čime ćete izbjeći pisanje generičkih fraza.