Trendovi: Veganske i čokolade bez mlijeka bilježe rast prodaje

Tržište

U prethodnoj godini njemački proizvođač čokolade Ritter Sport predstavio je na tržištu veganske i bezlaktozne proizvode. Od tada, prodaja proizvoda bez laktoze od full mlijeka i full lješnjaka porasla je za gotovo 270 procenata

„Prodaja veganskih sorti je na istom nivou“, kaže Wolfgang Stöhr, generalni direktor Ritter Sport Austria.

U međuvremenu, udio proizvoda bez laktoze i veganskih vrsta čini četiri procenta od ukupne prodaje u Austriji.

Raznovrsne polutrajne čokolade „Dark Mandel Quinoa“ i „Amaranth Dark Dark Nut“ sa lješnicima i pahuljicama nose oznaku V za označavanje veganske hrane. Ovo uključuje proizvodnju novih veganskih proizvoda putem odvojenih pogona. Tako se mogu isključiti tragovi ne-veganskih sastojaka. Obje vrste imaju bazu vegansku tamnu čokoladnu masu, koja je rafinirana sa pastom od lješnjika, izviejstio je Standard.

Druge Ritter Sport čokolade kao što su „Edelbitter“, „Dark Full Nut“ ili „Marzipan“ takođe dolaze bez mlijeka. „Ali zato što su proizvedene u istim pogonima kao i vrste koje sadrže mlijeko, ne deklarišu se kao veganske“, kaže Stöhr. Kombinacijom tzv. „Superfooda“ i veganske čokolade, dva prehrambena trenda su ponuđena istovremeno, kaže Stöhr.

Ritter Sport u Austriji se prošle godine suočio sa padom prodaje sa 15,2 na 14,6 miliona eura. Tržišni udio je pao na 7,7 posto (nakon 8,4 posto). Lindt sa 9 posto, i Platzherir Milka sa 42,7 posto su lideri.